Ενημέρωση >>Δράσεις ΟΕΦΕ
08/03/2024
Ενημερωτική ημερίδα για μαθητές-γονείς-εκπαιδευτικούς-Παρουσίαση τμήματος ¨Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας¨ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

 

 

Την Κυριακή 10 Μαρτίου 2024 και ώρα 11π.μ. θα διεξαχθεί διαδικτυακή ημερίδα της ΟΕΦΕ σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ πρώην ΑΣΟΕΕ). Κατά τη διάρκεια της ημερίδας θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση του Τμήματος «Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, αλλά και συνοπτική παρουσίαση του συνόλου των σχολών και τμημάτων του Πανεπιστημίου.

 

Αναφορικά με το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, θα γίνει αναλυτική παρουσίαση: 

 

-του προγράμματος σπουδών του και των σύγχρονων κατευθύνσεών του,

-του αντικειμένου του Μάρκετινγκ το οποίο και θα αναλυθεί διεξοδικά,

-των επαγγελματικών προοπτικών που προσφέρει και των ιδιαιτέρως υψηλών σε ζήτηση ειδικοτήτων με τις οποίες συνδέεται,

-των επιτυχημένων επαγγελματικών διαδρομών των αποφοίτων του,

-το πώς εξοπλίζει και επενδύει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των φοιτητών του.

 

Για να συνδεθείτε αρκεί να πατήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο του ZOOM:

 

https://zoom.us/j/95384858171

 

 

 

Εισηγητής webinar: Δρ Κωνσταντίνος Καμινάκης

 

Βιογραφικό εισηγητή

 

Ο Κωνσταντίνος Καμινάκης είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών (Ph.D) στο Μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το ίδιο Πανεπιστημιακό ίδρυμα κατέχει Πτυχίο Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής και Μεταπτυχιακό (M.Sc) στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία. Είναι Επίκουρος Καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ενώ έχει διδάξει σε πολλά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα όπως το ΕΚΠΑ και το ΕΑΠ σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σειρά μαθημάτων Μάρκετινγκ, που αφορούν κυρίως την Έρευνα Μάρκετινγκ, το Ποσοτικό Μάρκετινγκ, το Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών και το Digital Marketing. Παράλληλα έχει συνεργαστεί ως Επιστημονικός Συνεργάτης Πανεπιστημίων, Εκπαιδευτής στελεχών και έχει εκτεταμένη εμπειρία από την αγορά και τον ιδιωτικό τομέα.

Το ερευνητικό του έργο έχει παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια των επιστημονικών χώρων του Μάρκετινγκ και του Μάνατζμεντ και έχει δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με σύστημα κριτών, συμπεριλαμβανομένων των: Journal of Travel Research, Journal of Business Research, Tourism Management, Industrial Marketing Management,  Tourism Management Perspectives, Marketing Intelligence and Planning, International Journal of Business Performance Management και άλλα. Έχει διατελέσει μέλος κριτικής επιτροπής σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Τέλος, είναι (ή έχει κατά τo παρελθόν διατελέσει) μέλος των διεθνών επιστημονικών κοινοτήτων Greek Marketing Academy, European Marketing Academy, American Marketing Association, Academy of Marketing Science και άλλων.