10/06/2021
Επιστολή Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης προς τον Υπουργό Ανάπτυξης και την Υπουργό Παιδείας
Θεσσαλονίκη, 09 Ιουνίου 2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΕΘ ΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης το τελευταίο χρονικό διάστημα έγινε δέκτης μεγάλης δυσαρέσκειας, από μέλη του φροντιστές και ιδιοκτήτες κέντρων ξένων γλωσσών, για το γεγονός ότι η κυβέρνηση δεν έχει λάβει ακόμη απόφαση να λειτουργήσουν κανονικά και για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και τα κέντρα ξένων γλωσσών.
Το ΕΕΘ αντιλαμβανόμενο την μεγάλη αδικία που συντελείτε σε βάρος του συγκεκριμένου κλάδου ο οποίος παραμένει από τις 6 Νοεμβρίου κι έπειτα ανελλιπώς κλειστά, έχοντας συμπληρώσει 7 ολόκληρους μήνες, τη στιγμή που σταδιακά έχουν ξεκινήσει την επαναλειτουργία τους υπόλοιποι κλάδοι της οικονομίας, απέστειλε επιστολή μέσω της οποία ζητά από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη και την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως, να θέσουν προς την επιτροπή των λοιμωξιολόγων και να στηριχθεί από τους ίδιους, το αίτημα για άμεση και πλήρη επαναλειτουργία, από την Δευτέρα 14/06/2021, των Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης και των Κέντρων Ξένων Γλωσσών.
Όπως αναφέρετε στην επιστολή, ένας μαθητής μπορεί να πάει πια στο σχολείο του, στην καφετέρια ή σε ένα κατάστημα εστίασης, να πάει σε γυμναστήριο, μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε κατάστημα και να ψωνίσει, μπορεί να μετακινηθεί διαδημοτικά και το μόνο που δεν μπορεί να κάνει, είναι να πάει στο Φροντιστήριό του, στο οποίο όταν άνοιξε τηρήθηκαν όλα τα υγειονομικά μέτρα με την μεγαλύτερη δυνατή συνέπεια και αυστηρότητα.
Δεν υπάρχει κανένα απολύτως στοιχείο που να δείχνει πως οι χώροι των φροντιστηρίων αποτελούν εστίες μετάδοσης ή υπερμετάδοσης του ιού.
Αποτελεί πλέον επιτακτική ανάγκη τα Φροντιστήρια να διεξαγάγουν τα θερινά τους μαθήματα δια ζώσης, με την τήρηση των ίδιων υγειονομικών πρωτοκόλλων που ισχύουν και στα σχολεία, ώστε να μην γιγαντωθούν περισσότερο τα παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα, είτε από Δημόσιους εκπαιδευτικούς είτε από ιδιώτες, τα οποία ενισχύουν την παραοικονομία, στερώντας από το κράτος έσοδα, ενώ ταυτόχρονα λειτουργούν και ως κινητές «υγειονομικές βόμβες».